Wilt u ook graag een customer journey workshop volgen?
2 min gelezenOns bedrijf is het afgelopen decennium sterk gegroeid en daardoor hebben wij soms dingen laten liggen. Zo hebben wij gemerkt dat sommige klanten niet goed meer wisten hoe zij iets bij ons konden bestellen of hoe zij gebruik konden maken van onze diensten. Vandaar dat wij graag een customer journey workshop wilden gaan doen. Wanneer je namelijk een customer journey workshop gaat volgen, dan krijg je hopelijk inzicht in wat een klant ervaart wanneer deze in aanraking komt met jouw bedrijf. Ik ben daarom gaan kijken naar waar ik een customer journey workshop kon vinden die aansloot bij onze wensen. Ik heb toen gezien dat ik het beste een keer naar de site jobeducation.nl kon gaan. Ik zag namelijk online dat veel mensen hier reeds een customer journey workshop hadden gevolgd en daarom leek het mij interessant om eens te kijken wat zij mij te bieden hadden.
Deze customer journey workshop heeft onze ogen geopend
Uiteindelijk heb ik via deze site een customer journey workshop geboekt en daar ben ik nog altijd erg blij mee. Ik heb namelijk gemerkt dat wij als bedrijf heel veel steken lieten liggen. Dankzij deze customer journey workshop hebben wij gezien waar een klant tegen aanloopt wanneer deze bij ons aan de poort kwam te staan. Dat hebben wij terdege tot ons genomen en wij zijn ons best gaan doen om dit zo goed mogelijk aan te pakken.
Wij hebben meer klanten
Wij merken dat sinds wij de customer journey workshop gedaan hebben, wij veel meer klanten binnen hebben weten te halen omdat wij ons beter zijn gaan richten op wat zij nodig hadden. Ik kan u daarom aanraden om:
- Ook een keer naar jobeducation.nl te surfen
- Te bekijken wat deze mensen voor u kunnen doen
- Een keer contact te leggen om ook een workshop in te plannen
Ik hoop dat u hier ook veel kunt leren.